13 maj - HEJ

2010-05-13 @ 20:33:13
1. I'm drunk, I suppose


HAHA, asså ni får ursäkta alla mobbade cambilder men jag har ju liksom ingen kamera nu, och camen är så jävla lätt att slänga upp och ba *klick* klaaaaart :D Men ny kamera är på gång så håll ut!

Igår var jag på KM med gänget, kul som vanligt! Sen skulle vi till Bistro och skaka lite rumpa, men de hade inträde på 60 spänn och eftersom jag är lite pank så funkade inte det... Vi tänkte vara smarta att gå in på the Rock istället (där det är gratis inträde), och sen ta trappan upp till Bistro och därmed slippa betala, men då blev vi stoppade så det gick inte heller. Har alltid funkat innan, men de har väl blivit smarta eller nåt... Så vi gick tillbaka till KM en timme innan de stängde, och sen hängde vi på rocken resten av kvällen (y) Efter att det hade stängt vid två gick vi hem till Malin för lite chill efterfest, och somnade sen gott i soffan runt fem imorse...

Idag har vi bara tagit det lugnt, och när folket gick och köpte gyros som bakismat ställde jag mig och lagade pasta med bearnaisesås med en morot, en rostad macka och mjölk XD HAHA så går det när man lägger pengar på annat (a) Men det funkade lika bra ändå. Resten av dagen har jag legat i en av fåtöljerna hos Malin och Bettan och kollat på "Rädda Joppe", en annan film jag inte vet vad den hette och till sist "21". Riiiiktigt segt och slappt har det varit, och så förblir även kvällen. Mamma och jag ska schasa iväg Mats till affären och köpa choklad & chips, MOAHHAAHHAH! Onda är vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0