14 maj - ojdå

2010-05-14 @ 11:58:26
1. I'm drunk, I suppose
Jaha, tack för den regnväderssatan! Var meningen att jag och mamma skulle ha en heldag i trädgården idag och röja upp i rabatterna, klippa gräset osv men eftersom att det regnar funkar ju inte det... Så hon väckte mig först vid ÅTTA och började snacka om att hon skulle till IKEA senare istället och det ville jag ju såklart men då jag var väääldigt trött så vet jag inte om hon uppfattade det för hon hade åkt utan mig nu när jag vaknade... :C Fan då! Aja, kan vara ganska skönt att chilla vid datorn nån timme innan jag börjar den här dagen, ska duscha och plocka lite för sen kommer Linda och det blir ASSUUM för jag har saknat henne! :D <3 Sen blir grillmys och hemmakväll, ganska skönt för jag är aldrig hemma på kvällarna längre känns det som :)))

Jaha nähe om man skulle ta och göra sig lite frukost? Röka? Raka benen? Dansa regndansen? Finns ju SÅ mycket roligt att göra en regnig dag ensam hemma, TACK SNÄLLA MAMMA, TACK FÖR ATT DU LÄMNAR MIN ENSAM I HUSET NÄR DET REGNAR. Tänk om inbrottstjuvarna kommer tillbaka?! :oooooooooooooo


Cui peccare licet peccat minus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0