17 maj - mongo från Kongo

2010-05-17 @ 11:58:53
1. I'm drunk, I suppose
Vid 03:18 inatt var jag klar med mitt rum. Riktigt mysigt blev det kan jag tala om! Hittade även massa roliga saker, typ block med gamla anteckningar och dikter, bandaffisher, gamla skolkataloger, barnböcker från när jag var liten... Finns hur mycket skit som helst i min bokhylla, haha! Fanns även en hel del damm upptäckte jag när jag flyttade runt alla grejerna tvärs genom halva rummet, får väl dammsuga.. nån dag? EHEHE like that would happen.

Vaknade vid klockan 11:00 av att pappa ringde, vi ska till körskolan idag och skriva in mig för nu får det bannemej hända lite grejer på den fronten! Blir så sjuuukt sugen på körkort när man märker att fler och fler kompisar har fått det, så nu är det dags för lilla emofilten också minsann. Stackars den läraren jag får, haha jag har ju inte övningskört ens...
Efter körskolan blir det att antingen åka hem Linda direkt, men har hon inte vaknat så får jag väl följa med pappa en sväng så får jag åka till Lindis sen när hon har vaknat :) Ha en bra måndag, folk ;)

Miss....

Kommentarer
Postat av: paulina

ahaha jag vet hur det känns med det där om övningsköra! ;) jag har precis fått mitt körarbevis och jag har aldrig startat en bil förut xD känns inte så bra just nu :p heheh

2010-05-18 @ 22:38:26
URL: http://zoccolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0