28 maj - åka kundvagn

2010-05-28 @ 22:42:00
6. Videos
Vi hjälpte mamma att handla tidigare idag, på Ica Magneten i Lindsdal. När vi hade betalat stod vi helt plötsligt med fem tunga matkassar, och det är liksom en bit hem till oss... Så vi packade ner kassarna i en kundvagn, och körde den hela vägen hem till dörren! Hahahaha, sjukt roligt, mamma skämdes lite men vi insisterade på att det var en kul grej och att hon måste få återuppleva ungdomen lite igen. Sen skulle jag och Christopher köra tillbaka den, och jag skulle åka i medan han körde... Ett ord, och det stavas skräckupplevelse XD

Akta mitt fjortisskrik och hur jag säger "Chriiistopheer..!" ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0