28 maj - he's like heroine

2010-05-28 @ 13:10:27
1. I'm drunk, I suppose
Tomt var det hääär! Ber om ursäkt för det.

I tisdags ialla fall var jag på UM, vilket var mitt livs mest skräckfyllda ögonblick någonsin. Har effektivt försökt undvika det faktum att alla kvinnor nån gång i livet måste gå och undersöka sina nedre delar, men nu kände jag ändå att nu får det vara dags för en liten rutinkontroll, och aa... Jag. Vill. Aldrig. Mer. Gå. Dit. Aja, fick ialla fall mitt recept på p-piller (men varför fick inte jag ett roligt fack med blommor på som alla andra får? Det är ju halva grejen typ) och sen kastade jag mig iväg till tågstationen och vinkade av Linda när hon åkte till Göteborg. Jag blev tilldelad att vara kattvakt under tiden som hon var borta, så tis-tors spenderades med Christopher i lägenheten med mys, tacos och mindre slagsmål. Det där med att slåss är vår grej. Eller - jag jävlas, han slåss. Hann även med en sväng på krogen i onsdags då både Simon och Fredde fyllde år, men vi var inte så taggade så jag och C gick hem rätt tidigt.

Igår städade jag som jag aldrig har städat förut! Jag både dammtorkade, pustade, dammsög och torkade golven inför Linda's och Jimmy's hemkomst. Sen tröttnade Christopher och drog hem (förlåt att jag var en tråkig mört :C <3), så då bakade jag kladdkaka, gick och handlade och nästan somnade vid tvn innan vännerna kom hem med buller och bång och skulle visa allt de hade inhandlat, vilket var alltifrån bäddset och rakapparater till kattleksaker och öl. Vi käkade tacos vid 22:30 typ, sen gick vi ut och satte oss och snackade relationer under stjärnorna. Det var trevligt indeed!

Idag ska jag duscha, sola, och sen hänga med finaste - underbar fredagsunderhållning! Men först ska jag käka frukost och röka, känns som en bra grej att starta med. Puss åde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0