3 maj - dåligt med uppdatering :o

2010-05-03 @ 21:40:22
1. I'm drunk, I suppose
Inte så jävla lätt att vara aktiv och uppdatera när man inte har någon dator längre.... Bara det att jag inte har en kamera och kan lägga in bilder som innan gör ju inte saken bättre -.-

Men jaha, vad händer i mitt liv? Upp och ner går det kan jag väl säga, för tillfället känner jag mig jävligt emo men det blir bättre. Är hos Linda juust nu, hon bjöd på hasselbackspotatis och schnitzel med bearnaisesås som verkligen var awesuuuum! Blir skolan imon också, var tvungen att stanna hemma idag för jag hade sån sjuk migrän igår kväll/inatt/imorse så jag höll på att avlida, fyhelvete säger jag bara. Ringde pappa och grät imorse så han fick komma med panodil (som vårt hus förövrigt alltid verkar vara slut -.-), sen somnade jag om och sen har jag mått ganska bra. Så imon blir det skolan, inte så jävla kul men vad ska man göra? Är så sjukt skoltrött, men hoppar jag av nu kommer jag ingenstans utan  gymnasiebetyg. Jag vill inte börja om, för då får jag ju gå om ända från ettan. That sucks.

Nu ska jag röka och umgås med Linda, pyyyyyyyyyyyss

Kommentarer
Postat av: paulina

sv: jahaaa :D japp det gör jag, fast på andra sidan lindsdal kan man väl säga haha. Gästgivarevägen - grillgränd! ;) haha

2010-05-03 @ 22:54:29
URL: http://zoccolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0