31 maj - ladda Emmabodafestivalen 2010!

2010-05-31 @ 19:27:04
1. I'm drunk, I suppose
Började nyss tänka på Emmabodafestivalen och började längta som fan. Känner ett rikitigt längtans-sug i bröstet, som man känner när man är riktigt kär eller bara är jävligt excited inför något. Det är som ett litet minifyrverkeri tänds inom mig när jag tänker tillbaka på förra årets festival, man vill liksom bara bläddra tillbaka i bildmappen, luta sig tillbaka och återuppleva minnena som varje bild skapat. Den varma sommarsolen, alla glada människor, "En rosa helikopter" & "Mana Mana" som ljuder ur Gustaf's bandare, Camp Dill (YOGHUUURT Å DILL! PALSTERNACKAAA, MED STRÖBRÖD - Å DILL! JAAA, SÅ JÄÄVLA BRAAAA!), husvagnen, våra roliga grannar Linköpingsborna, de snygga norskarna (som solade med bara överkroppar) och tyskarna i vanen..... Asså jag blir helt varm, gaaah ge mig juli!

Tyvärr är ju jag sen som alltid, så jag måste skaffa en biljett snarast. Tänkte göra det nu ikväll faktiskt, men insåg att det fattas 5 ynka kr på mitt konto, är inte det höjden av jävlighet?! Så jag får skutta till banken imon efter skolan och skaffa mig ett kort till mitt sk "rikemanskonto" så jag kan betala det därigenom istället... ÅH JAG VILL HA BILJETTEN NUUU :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0