15 oktober - projektarbeteeee...

2010-10-15 @ 13:31:18
1. I'm drunk, I suppose
Har börjat med rapportskrivningen till projektarbetet lite smått, lika bra att börja med den lite när man ändå är i skolan så man slipper stressa sen till våren.. För er som inte vet ska jag alltså göra en fotoutställning om Kalmar som projektarbete, och temat är kvällsbilder eftersom många inte tänker på hur fin stan är på kvällen (man fokuserar hellre på att trampa rätt och inte snett när man vinglar fram över kullerstenarna när dimman är som värst på helgerna, heheeeee..). Detta betyder alltså att jag egentligen inte behöver vara på den här lektionen särskilt ofta, och är jag det så behöver jag inte vara här så värst länge eftersom jag ändå fotar på kvällen så. Det är ganska chill!

Tror dock jag ska pallra mig iväg nu, måste hem och hämta mina kängor inför ikväll för då blir det utgång! Är egentligen supersupertrött, men är nog hellre ute och umgås med mina vänner ikväll än sitter hemma hos farmor hela kvällen då jag ändå kommer däcka vid halv nio... Ska ju dessutom på fotografering med Bettan, Linda & Malin, vi ska bli stylade och fotade så när man ändå är uppfixad kan man ju lika gärna dra ut. Kommer dock inte bli någon bild från det eftersom en styck bild kostar ca 400-500 kr och jag har varken råd eller tycker en bildjävel är värd de pengarna. Men en rolig grej ändå! Nu ska jag gå och skriva i min PA-logg och sen dra, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0