3 september - än finns det tusentals tårar kvar

2010-09-03 @ 11:27:09
1. I'm drunk, I suppose







Idag har jag snofsat till mig i randig klänning från H&M (som alla andra brudar i Sverige äger en likadan..), diverse roliga smycken, lackleggings och schackrutiga strumpor (FAVORITEEEER). När jag är hemma. Med migränhuvudvärk... Känns ju lagom ovärt. Men efter lite Panodil mår jag faktiskt lite bättre även om jag vet att jag kommer behöva dras med huvudvärken hela dan... Suck. Aja, blir handling på Maxi med mami & älskling senare, sen ut till Blomstermåla för en mysig hemmakväll med katten. Ska försöka hälsa på farmor i helgen, jag behöver nämligen nya strumpbyxor och eftersom hon alltid gnäller på att jag har hål i mina så kanske hon vill bidra med pengar till nya, tror hon blir glad då faktiskt... Ha en bra helg ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0