10 augusti - haters

2011-08-10 @ 01:16:26
1. I'm drunk, I suppose





Rara gamla bilddagboken... Laddade upp ovanstående bild förra månaden, och mitt bland alla desperata uppraggningskommentarer (vilket jag känner nästan som ett äckel av) så kommer Nattmannen mitt i alltihopa och bara fick för sig att hata mig. Har funderat på om han verkligen menar allvar eller om han bara driver och tycker det är ett nöje han har att lägga provocerande kommentarer och sen skratta åt folks arga reaktioner...


Tur då att jag fann detta ganska roande, för inget av det är ju sant:

1. Överklass-wannabe? HAHA. Jag lever på slantar som min familj ger mig när det krisar, och då har ingen av mina föräldrar ett jättefancy jobb som bankdirektör, och min farmor är väldigt mycket pensionär.

2. Söker uppmärksamhet för att jag får för lite av killar IRL? Well, eftersom jag har haft pojkvän sen 14 månader tillbaka så ser jag ingen anledning till varför jag skulle behöva mer uppmärksamhet än jag redan får. Men detta orkade jag inte redogöra för snubben, delar det hellre här med er så vi tillsammans kan sucka åt världens idioter.

I kör: *SUCK*

Kommentarer
Postat av: ellia

HAHAH jag hade kunnat döda för att få veta varför personen skrev just överklasswannabe, fuck vad random hahaha.



det kanske var den svartvita kontrasten som triggade igång XD oh lord

tur att du inte posa med en plånbok, då hade han säkert blivit jättearg ^^

2011-08-11 @ 23:19:39
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0