11 augusti - mina drömmar alltså..

2011-08-11 @ 16:56:56
1. I'm drunk, I suppose
Känns som att jag bloggar väldigt mycket om mina drömmar, HAHA men det är för jag tycker det är så roligt! Inatt drömde jag om Tokio Hotel konstigt nog, eftersom de knappt varit en del av mitt liv sen jag såg dem förra året i Göteborg. Fick nåt slags avslut på min hysteri efter det, och har knappt tänkt på dem efter det. IALLA FALL - drömde inatt att jag var på Emmabodafestivalen igen, och TH skulle spela. Sen träffade jag av nån anledning Bill, som skrev sitt telefonnummer på en strumpa och gav till mig. Men den där strumpan tvättade farmor, så jag kunde aldrig ringa. Och sen kom det en enorm flodvåg, så alla fick fly till en ö och de som inte stack dit dog.

Mannen blev lite svartis när jag berättade om Bill, HAHA men det var ju bara en dröm ;) Skulle ju aldrig göra så irl, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0