11 augusti - RixFM festival

2011-08-11 @ 16:05:29
1. I'm drunk, I suppose
Jajjemän, idag börjar stadsfesten i Kalmar! Och medan alla mina kompisar samlar ihop sig för att supa loss, så ska jag och Christopher uppleva det hela ur ett nyktert tillstånd på egen hand - vilket faktiskt känns rätt skönt. Vi ska sova hos pappa inatt också som bor lite utanför stan, längtar så sjukt efter pommes och bearnaisesås som han alltid har i kylskåpet haha! Så vi lär säkert gå hem ganska tidigt, men det är ju en dag imon också faktiskt då lokala band blandat med större artister spelar, bl.a mina kompisar i Blind Puppet, sen Tove Styrke, Veronica Maggio osv. Så det blir kul hoppas vi på!

Det enda jag stör mig på just nu är vädret (ovanligt?), ska enligt SMHI regna hela kvällen och detta gör att jag inte kan platta håret för det kommer ändå locka upp sig om det regnar då.. Plattade hela håret igår för första gången på nästan ett halvår, ville se hur långt det blivit haha! Menmen, imorgon skulle det bli fint så får väl platta det då istället.



Morgonruffset ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0