15 augusti - migrääään...

2011-08-15 @ 22:15:28
1. I'm drunk, I suppose
Hallojken! Var ett par dagar sen. Spenderade tors-sön hos rare far med mannen, det var mysigt och välbehövligt att komma bort och bli lite bortskämda med allt i matväg. Idag har mannen jobbat, och jag har städat toaletten, diskat, och lagat mat. Husmor står i! Till råga på det har jag har migränhuvudvärk hela jävla dagen, var lite bättre i eftermiddags efter att jag hade tagit två Panodil men nu efter min powernap har jag lust att ta tyngre piller än så... Fan vad ont det gör.

Att jag dessutom är extremt sugen på lösgodis, kladdkaka, choklad, kex och tårta får det att kännas tusen gånger värre. Jag har ett hemskt sötberoende som jag inte har fattat förrän nu egentligen när man inte har råd att äta sånt varje dag, jag blir så jävla lättirriterad, rastlös och mina smaklökar bara vibrerar när jag tänker på hur jävla gott det vore med en sur godisbit... Mmmm...*Homer Simpson-gurgel* Tur att jag ska till Frida på onsdag på fettokväll och övernattning, kan förshoppningsvis få en peng av farmor då. DÅ SKA JAG FROSSA, MOAHAHAHHAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0