17 augusti - något jag skarpt ogillar...

2011-08-17 @ 02:17:28
1. I'm drunk, I suppose
Har för det mesta faktiskt en ganska självkritisk syn på mig själv vad gäller stil och utseende, när jag ska ut på krogen eller på andra offentliga grejer med vänner eller pojkvän så känner jag mig väl oftast snygg, men till vardags känner man sig typ.. Tråkig och grå. Fantasilös. Glor på samma jävla kläder i garderoben varje morgon tills inget plagg känns särskilt speciellt längre. Tror de flesta känner så.

Sen kollar man tillbaka på bilder för ett halvår, ett år sen.. Och inser att DAMN, varför var man så snygg då? Och så känner man sig bara fruktansvärt slapp nu, stilmässigt. Händer mig varje jävla år, och varje gång blir jag alltid förvånad över hur bra jag tycker jag ser ut på alla bilder. Vet ju att samma sak kommer hända om ungefär ett år igen, då jag kollar tillbaka på bilder jag tar nu. Så. Fucking. Störande. Varför är det så? Känner till exempel nu att jag verkligen behöver klippa upp mitt hår, vill behålla längden men borde verkligen göra en förändring... Så kommer jag kolla tillbaka om ett år och inse hur snyggt mitt hår var, och så har jag säkert skaffat mig en ny frisyr som jag är aptrött på då, och ja - CIRKELN FORTSÄTTER. Balle. Händer detta er också?

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha oj.. nej jag har faktiskt ingen aning om vem hon är.

Namnet "kom jag på" när jag såg en film för ett tag sen då de sa "Don't laugh, im no longer ironic"

2011-08-17 @ 14:46:12
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Josefin

sv: haha de var jättejobbiga :( de vrålade "HER MAN IS THE DOORWAY, AND HE IS NOT VERY GOOD LOOKIN" när min kille hjälpte mig att flytta ut också... hahah, såna små djävlar.

2011-08-19 @ 11:56:41
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0