3 augusti - slagen hjälte

2011-08-03 @ 16:35:03
1. I'm drunk, I suppose
Får be om ursäkt om att jag varken sa hejdå innan jag åkte till Emmaboda, eller att jag har sagt att jag är hemma. Kom hem i söndags eftermiddag ialla fall, åkte direkt till mannen och har inte haft tillgång till någon dator förrän nu. Har suttit i två timmar och laddat upp bilderna på facebook, laddar inte upp alla här men en del ialla fall! Har haft sjukt kul, det har dock varit lite för mycket regn då det regnade tors-lör men vi hade ju tur och åkte redan i tisdags så vi fick sol de två första dagarna. Galet tacksam över att jag köpte de där jädrans gummistövlarna!
























HAHAHAHHAHAHHAHHA!! Känner att jag måste poängtera mitt onyktra tillstånd här XD



Nu är jag förkyld med halsont och snuva, vilket är mannens fel då han blev sjuk före mig.. Svettas som en iddi också men kan inte riktigt avgöra om det är feber eller om det är för att det är så sjukt varmt ute.

Kommentarer
Postat av: mathy

haha åååh du skulle hälsat :D men kul att du såg mig i leran :D hade jättekul åt pizzastrutarna.. hahaha

2011-08-04 @ 16:24:11
URL: http://thejuicydetails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0