5 augusti - rysk hattsak

2011-08-05 @ 00:45:17
1. I'm drunk, I suppose
Håller nästan på att avlida, helt serri on the bärri. Kan. Inte. Andaaas... Bakade en fruktansvärt fail kladdkaka förut också som pös upp asmycket i mitten, sen sjönk den som en punkterad ballong dirr när den kom ut ur ugnen och så var den stenhård till på köpet. Alltså stenhård som typ sockerkaka, dvs väldigt långt ifrån kladdkakans kladdiga koncept. Förstår inte hur det blir sådär ibland.. I och för sig hade jag O'Boy-pulver istället för kakao denna gången, och sockret var nästan slut också men det gjorde väl inte så mycket tänkte jag med tanke på hur mycket socker det är i O'Boy. Men det spelade kanske roll, jag vet inte haha.



Just nu sitter mannen och sjunger högt som han nästan alltid gör när han sitter vid datorn. Bäst är det när han inte har hörlurar på sig och har volymen uppskuvad, för då drunknar "skönsången" liksom lite i musiken. Men som nu när han har hörlurar på sig så är det så kul att lyssna på, eftersom han inte hör sin egna röst och med tanke på att det blir en del falska toner så sitter jag här och småflinar och funderar på om man inte kan installera en mikrofon någonstans vid hans dator som spelar in när han sjunger... Hade varit awesome, haha!

Nehe om man skulle sova nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0