8 augusti - igår var jag så jävla duktig

2011-08-08 @ 15:10:18
1. I'm drunk, I suppose
Storstädade hela lägenheten. Känns så bra att man kan säga det och så är det bara ca 32 kvadrat, haha! Nej men det var lite jobbigt faktiskt. Fick ett städryck vid kl 17 och ba "NU JÄVLAR SKA JAG RÖJJA UPP HÄR!", så slutade med att jag vädrade sängkläder, piskade mattan med bandyklubba (och fyhelvete för det, skaffa aldrig ryamatta people - ALLT fastnar i den! Och så var det mannen som piskade, inte jag hähä), dammtorkade, dammsög, diskade alla prydnadssaker av glas (som t.ex ljuslyktorna), torkade av tvn, moppade golvet och drog till och med ner gardinerna och gick ner och tvättade dem samt andra grejer som blev kvar i tvättkorgen sen i förrgår. Sen skulle jag tagit tag i badrummet också, men av någon anledning så städar jag där oftare än vad jag gör i resten av lägenheten så det kändes inte så akut och jag var trött, så... Jag tyckte jag kunde vänta med det tills någon annan dag istället. "Åh vad du är nöööjd!" kom Christopher och sa nu när han gick förbi datorn, haha TÄNK FÖR ATT JAG ÄR DET!

Jag har börjat äta havregrynsgröt också... What?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0