9 augusti - och ibland tror jag att jag är förföljd av ett svart litet åskmoln..bokstavligen

2011-08-10 @ 00:04:49
1. I'm drunk, I suppose
Ville bara pissa på vädret idag.
Dö i en eld, som en vän till mig skulle ha sagt.

Mannen stack vid kl 10:00 idag för han skulle jobba, och jag själv åkte hemifrån en timme senare med tåget för att åka hem en sväng innan jag skulle vara på Arbetsförmedlingen vid kl 14. Precis innan jag ska gå till bussen öppnar sig skyn och det bara forsar på gatan, literally. Mina pumps blev som två svampar efter fem minuter, och när jag klev av bussen i stan (det regnade fortfarande lika mycket) hade jag redan fått skoskav. Väl inne på AF så fick jag sitta med blöta fötter under hela tiden eftersom de inte verkar ha någon toalett att tillgå (?!). Efteråt gick jag hem till Sofie & Malin som bor precis bredvid nästan och umgicks med dem + Pär & Anna ett par timmar innan jag åkte hem. Haltade iväg till tåget, har enorma skavsår nu... Och jag har inga PLÅSTER!!!! Jag har alltid plåster till mina knotiga fötter eftersom jag VET att jag alltid får skoskav vid sämsta möjliga tillfälle, oavsett hur länge jag använt skorna. Så jag hittade ett kvitto i plånboken som jag kilade fast mellan foten och skon tills jag kom hem, hehe.

Och jag vet inte varför, men jag är så tjurig? Jättesur är jag. Trots att mannen fixade så vi kunde köpa socker och kakao och göra kladdkaka... Han är ganska bra ändå. Är nog bitter för att jag inte kände nån smak av kladdkakan. Just det, sa jag att jag hatar att vara sjuk? :D:D:D:D:D:D -.-
Tyck synd om mig.


Log dock lite när Mariam jävlades med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0