11 december - bläk

2011-12-11 @ 00:43:30
1. I'm drunk, I suppose
Hatar mitt hår för tillfället. Ansåg mig ha så pass ljust hår nu att jag inte behövde bleka det innan jag slängde i röd hårfärg. Resultat: knallröd hårbotten i utväxten och mörkt brunröd i längderna (typ inget resultat alltså). SER UT SOM EN JÄVLA JULKULA!!!!

Så blir till att färga över med brunt på måndag hos mamma. Där fick man för att man försöker förändra sig, borde kanske hålla mig till svart trots allt...? Once you go black, no never go back som de säger, haha!


Vill även förtydliga att ljuset är sämst på min toalett och tonar ner hårfärgen rejält, där ser det ju nästan okej ut..

Är förövrigt helt mör i hjärnan nu efter en timmes telefonsamtal i ett försök att reda ut nyårsplanerna som helt plötsligt blev jättekomplicerade och kantade av massa missförstånd om att det skulle vara parmiddag och folk som backar ur och bestämmer annat mitt i alltihop utan att säga nåt om det... Nu verkar det dock lösa sig med vissa ändringar, men allvarligt talat så skiter jag i vart vi är och vad vi gör bara jag får vara med alla mina vänner & Christopher istället för att det ska bli uppdelat på två olika håll. Jag vill bara ha ett gemensamt nyår, det kan väl inte vara så komplicerat att fixa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0