11 december - paljettshorts

2011-12-11 @ 02:46:11
1. I'm drunk, I suppose

(härligt att å:et blev helt mongo bara för den bokstaven inte finns med i typsnittet XD)

Fick idag en eventuell snilleblixt om man kanske ska skita i klänning i år och köra på nåt hela annat? Paljettshorts till exempel, är jävligt sugen på ett par sådana men frågan är ju hur man bäst matchar? Kände bara helt spontant för att strunta i normen om klänning och köra på nåt lite otippat. Eller så blir det klänning ändå, men kör på värsta kängorna istället för heels. Älskar att mixa feminima plagg som klänning med brutalare saker så att det skapas en kontrast mellan det "fina" och det "fula". Tycker om att vara lite fulsnygg, men det är väl sån jag är så antar att det är därför, HEHE.

Vill bara inflika också att jag fyndade lösfransar på H&M i torsdags - råkade nämna högt till Johanna när hon stod i kassan om att jag nog skulle köpa lösfransar till nyår, och det hörde ju såklart kassörskan och tipsade mig då om att de sålde ut såna just den dagen för TIO KRONOR PARET. Hur sinnes?? De kostar 40 kr i vanliga fall. Och sen hade de 10 % rabatt för alla clubmedlemmar, så för mig kostade de ju bara 9 kr, haha! Kapet. Sen var jag ju dum nog att bara köpa ett par, men jag tänkte ju inte direkt så långt när jag stod där då lösisar aldrig är nåt som jag använt eller haft behov till, så det enda som cirkulerade i min skalle var ju nyår då... Känns ju lite dumt nu i efterhand att man inte köpte på sig massor, MEN VAFAN.

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Haha vi hittade det inte, men hon letade själv senare på dagen, och hittade det tydligen då. Så hon ringde min sambo och berättade vart det fanns. Haha, hon borde ringt mig istället, han förstod typ inte vad hon snackade om. :D Vi har dock inte gått och letat efter det där hon sa att det skulle vara än. Haha, blir spännande!

2011-12-11 @ 09:43:17
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0