12 december - slappdag

2011-12-12 @ 01:40:07
1. I'm drunk, I suppose
Har gjort absolut nada idag. Väntat på att mannen ska vakna i princip. Eller jo, jag var i affären! Och "storhandlade", två kassar för det var det enda jag orkade bära hem, HAHA. Köpte ialla fall två olika sorters te nu, så ska ta mig en efterlängtad kopp vaniljte till mina rostade mackor imon bitti! Får väl tända tredje ljuset i adventsljusstaken också då, eftersom det aldrig blev av idag.



Vill slutligen uttrycka min ilska över min mun. Jag är arg att jag inte satte upp mig på väntelistan för tandställning för flera år sen, då hade jag ju sluppit sitta här idag och vara arg över mina sneda gaddar i underkäken. Sen är jag arg över att jag har en stor jävla flourfläck på framtanden sen jag var typ 5 år och som aldrig kommer försvinna om jag inte bleker resten av tänderna så den smälter in bättre. Och sen är jag arg över att jag varje gång jag biter mig i kinden numera, så får jag en infektion i såret och så svullnar det upp som fan och det gör ont i hela munnen och det kommer inte gå över förrän om typ en vecka, tio dagar. MORRRRRR. /brudenmedfailattomathår

Bitter? NÄÄÄÄJDÅÅÅ. -.-

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: hahah vi bor bara 200 meter från hyresvärdens kontor så kan nog gissa på att det har något att göra med hur snabbt vi får hjälp :D men hon är verkligen jättebra och väldigt förstående kring det där med våran granne också. så väldigt bra är hon.

2011-12-12 @ 09:30:07
URL: http://todaysvomit.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej gullet :D

2011-12-12 @ 14:35:05
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Terese

ska vi se till att ses eller innan jag drar till göteborg? :D

2011-12-12 @ 20:35:58
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0