14 december - så vänder allt igen, allt vänder om igen

2011-12-14 @ 23:53:04
1. I'm drunk, I suppose
Igår var jag ju då alltså på senaste Twilight-filmen "Breaking Dawn pt 1", och ja den var ju helt okej! Saknade dock lite av den där romantiken som är så typiskt Twilight och som lämnar en med en liten kärlekstung klump i hjärtat över hur romantiskt allt är, istället var denna filmen lite mer dramatisk på ett annat sätt än de andra varit men jag ska ju inte säga att den var dålig heller för det var den inte. Men lite besviken blev jag nog trots allt. Dåligt slut också! Men den är ju ändå nödvändig att se för att man ska följa med i själva historien.

Idag fick jag veta av mannen att jag hade lovat i sömnen igår att jag skulle följa med honom till stan idag för att kolla runt lite och gå förbi banken ett ärende, vilket jag inte hade en aning om HAHA. Jag vet ju sen innan att jag brukar snacka i sömnen men nu känns det ju nästan lite otäckt när vi haft ett normalt samtal och jag har svarat på allt han sagt och vi skakade till och med hand om att jag skulle följa med?! Hahahaha. Så hade ju inte så mycket till val idag. Så det är vad jag pysslat med denna regniga dag! Åt tonfisksallad när vi kom hem (typ det godaste som finns när man börjar äta men som blir sjukt äckligt mot slutet av måltiden), befinner mig i matkoma med en ballongmage som inte är av denna värld men ändå väntar jag på att cornflakeskakorna i kylen ska stelna... Hej liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0