19 december - inflyttningsfesten i fredags

2011-12-19 @ 19:39:28
1. I'm drunk, I suppose
Ja, i fredags samlades alltså tjejgänget hemma hos Johanna (och Simon, som jobbade) som har flyttat till en fräsch trea och till att börja med är jag ju så sjukt avis! Fan jag vill också bo så stort. De hade tapetserat en skitsnygg fondvägg i vardagsrummet och dessutom skurit ut ett stort träd i samma tapet och satt upp på väggen mitt emot. NAAAJS. Och målat rött i sovrummet, med tips från mig vart man kunde hitta färg hade de hittat en bra nyans på Maxi och har nu nästan exakt samma röda färg i sitt sovrum som jag och Christopher har i hallen, haha! Fint som snus.

Roligt hade vi också! Partajade hos Johanna fram till strax innan elva då vi tog bussen in till Kalmar och fortsatte festen på Bistro efter en snabb visit på KM. Blev fotad till Kalmarposten tillsammans med Sofie och Linn och fick frågan "Vad är ditt nyårslöfte?"... Har ju aldrig några nyårslöften liksom, men jag drog till med att jag ska sluta äta så mycket kladdkaka, HAHA. Sen bjöd DJ:en mig och Sofie på varsin shot, sen stötte han på mig och typ alla mina vänner med innan jag förklarade att jag hade pojkvän och han drog sig tillbaka. PUH!! Blev även vittne till att en annan snubbe satt och rotade igenom Lindas jackfickor när jag satt bredvid, dum i huvudet? Blev skitsur och påpekade att det var min kompis jacka, varpå han satte sig lite skydigt framåtlutad i två minuter innan han lämnade vårt bord..

Och jag kämpade hela kvällen med de förbannade lösögonfransarna jag skulle testa för första gången i mitt liv, ska jag använda dem på nyår med måste jag fan köpa ett annat lim för det från H&M var ju som förväntat uruselt. Limmade fast samma ände typ 3 gånger under kvällen, och det är ju inte kul... Men snyggt var det, ska öva!




Sofie, jag och Linda

Kommentarer
Postat av: leffeeeeee

awesome kväll ! tack o tack för fina kommentarer :')) puss <3

2011-12-20 @ 00:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0