20 december - ingen kan få mig ur balans som du

2011-12-20 @ 01:57:44
1. I'm drunk, I suppose



Jag hatar att jag saknar mannen så förbannat mycket. Vi sågs senast i fredags, och vi kommer inte ses förrän efter jul för nu är han i Stockholm.. Alltså jag hatar detta. Hatarhatarhatar. Vill bara snabbspola bort hela julen egentligen för det är faktiskt ingen favorithögtid för mig. Jag gillar allt mys och pyssel och sånt innan, men själva julafton .. Näe.

Nu sitter jag som en annan fjant och bölar till Kent. Lipsillen. SNUBBI KOM HEEEM ♥♥♥ Funderar allvarligt på om jag ska gå och snyta mig och sen gå ner och göra kladdkaka vid 01:53 på natten. Men jag vågar nog inte, kollade på Paranormal Activity 3 med mamma förut... Så nä. Ska ha dörren stängd inatt även om katten är här. Hon kanske kissar, eventuellt bajsar, men det kan det fan va värt. Hatar natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0