21 december - mitt 2011 !

2011-12-21 @ 02:15:24
1. I'm drunk, I suppose
Snodde denna gölliga lista från en av mina favvobloggerz HanaPee !



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten givetvis! Och jag har ätit kladdkaka i fruktansvärda mängder. Jag skaffade mig en egen katt, flyttade hemifrån "på riktigt", och jag har börjat ta bloggen mer seriöst.

Har du några nyårslöften?
Nix! Inte ett enda. Jag tycker nyårslöften känns så löjligt, jag försökte väl för några år sen men det var ju liksom inget jag höll sen ändå... Men när fotografen från Kalmarposten kom fram på krogen i fredaags och ville ta en bild med frågan om vad mitt nyårslöfte var, så kände jag att jag behövde säga nåt iallafall, och bestämde mig då att jag ska försöka käka mindre kladdkaka. Försöka. Det går ju åtminstone lite framåt!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix. Men den som väntar på något gott....... *hEmLigHetSfuLl* hihihihihi.

Vilka länder besökte du?
Inte ett enda tyvärr! Hade hoppats på Danmark men blev inte så... Håller tummarna för att det blir nästa år!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
16 juni - studenten !

Vad var din största framgång 2011?
Att jag faktiskt klarade ut skolan, vilket hängde på en skör tråd ett tag utan att jag egentligen fattade det själv. Att jag faktiskt orkade med att kämpa ut de sista inlämningarna och proven som jag låg efter i, herregud hade ju så många ämnen jag var efter i! Är riktigt stolt över mig själv att jag inte gav upp.


Största misstaget?



Bästa köpet?

Alltså det känns som att jag inte har köpt ett skit detta året. Jag har varit så jävla fattig att jag inte haft råd att spendera nåt speciellt på mig själv, HAHA! Kan inte minnas nåt annat köp heller. Dock var det kul att köpa julklappar till mannen förra året, för jag tycker om när han blir glad! Fast det var ju 2010 egentligen så det räknas väl inte...

 

Vad spenderade du mest pengar på?
MAT. I alla former, utom möjligtvis hämtmat för sånt har det faktiskt inte varit mycket av. Och busspengar, fyfan..

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag har en sån generös familj som ställde upp för mig och Christopher ekonomiskt under sommaren och hösten nu efter studenten när ingen av oss hade pengar. Är så djupt tacksam för allt jag fått av dem <3

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Party Rock Anthem med LMFAO, samt alla andra partylåtar från året som pumpats under alla kvällar...

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, egentligen. På ett sätt har jag helt klart känt mig lyckligare då jag kommit ifrån gamla ångestspöken, men på ett annat sätt har det dykt upp andra grejer också som gjort att jag känt mig lite olycklig coh som att jag inte räcker till. Men jag antar att det är så livet funkar, det är aldrig perfekt!


Vad önskar du att du gjort mer?
Sökt mer jobb och hört av mig mer till mina vänner

 

Favoritprogram på TV?
Äntligen Hemma, Grey's Anatomy, Vampire Diaries och Idol!


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Alltså, jag har nu kollat igenom både bloggen och facebook efter vad jag gjorde eftersom jag inte minns att jag gjorde nåt speciellt, utan resultat. Och om jag minns rätt, så gjorde jag fan ingenting. Satt hemma i Blomstermåla med mannen hela dagen tror jag. Skulle gå ut dagen efter, men när vi kom in till stan hade jag glömt mitt legg och ingen kunde hämta det åt mig, så åkte hem och tjurade. Ganska fail.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Splittrad, men börjar hamna på rätt köl!

Kommentarer
Postat av: leffeeeeee

MASSA VÄNNER BLEV FÖRÄLDRAR I ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!1 heheh o ditt bästa köp var den du köpte för studentpengisarna, hihihihi!

att jag alltid ska behöva hjälpa till........... hihihihih ;)

2011-12-26 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0