21 december - vinn ett par Lita Spike hos Dennis.M !

2011-12-21 @ 15:11:50
1. I'm drunk, I suppose
Alltså, från början så tänkte jag inte vara med i den här tävlingen för det känns som att man ändå inte har en chans, men nu när jag såg att flera vänner på Facebook delat bilden och är med och tävlar så blev jag lite taggad och ba "WHAT THE HECK, jag ska ha dem!". Ni som läser min blogg vet hur insnöad jag är på dessa skor och jag börja väl sakta men säkert inse att jag aldrig kommer ha råd med dem, så därför hoppashoppashoppas jag verkligen nu att jag vinner dessa! Gud vad glad jag skulle bli... Eller okej, jag ljög. JAG SKULLE BLI ÖVERLYCKLIG OKEJ ?!?!??!?!


Vill du också vara med och tävla? Gå då in på Dennis.M's fanpage på fb, dela loggfotot med skorna, gå in på hans blogg och skriv en passande slogan till skorna som en kommentar till inlägget och hoppas helt enkelt på det bästa! Tävlingen pågår fram till julafton.



Bild lånad från Dennis.M

Psst! Skorna finns också för saftiga 1690 :- hos Henrykole.se, men de säljer slut direkt så detta är en stor chans!

Kommentarer
Postat av: martina

nu har du chansen att vinna en valfri hårmascara från Ecoliving i min blogg, detta är en ganska ny men väldigt uppskattad produkt, så ta chansen att få testa den du också! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11197/tavling-vinn-harmascara-fran-ecoliving/

2011-12-21 @ 15:34:41
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0