22 december - ännu en bloggtävling såhär innan jul!

2011-12-22 @ 15:45:14
1. I'm drunk, I suppose



Har fått lite dille på tävlingar just nu känner jag, men är man inte med så kan man ju inte vinna! Och löshår vore ju så jävla najs, då det är nåt jag gått och funderat på i säkert över ett år på att jag vill ha och fylla ut mitt egna hår med ibland när man ska ut eller bara vill känna sig extra snygg!

Vill du också vara med och tävla, så ska du gå till Globalhair.se och välja ut det håret du vill ha. Sen går du till Miix's blogg och skriver en kommentar i tävlingsinlägget "jag är med, och jag är fin som jag är!" så är du med och tävlar! Tävlingen avslutas imorgon den 23 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0