23 december - dan före dopparedan

2011-12-24 @ 00:11:46
1. I'm drunk, I suppose
Steg upp redan vid sju idag och sen dess har det varit full rulle! Vaknade dock med stans värsta migränliknande huvudvärk, såndär som bultar i hela huvudet så fort man reser sig och gör att man mår sjukt illa bara man tänker på mat... Så började dagen med att släpa mig bort till affären med mamma för att handla Ipren, bingolotter och julgran som vi hjälptes åt att bära hem. Vi hade sån tur - första granen vi tog upp, och den var så perfekt! Jättestor och tät och jämn, finaste granen vi haft på flera år tror jag!


Och ni får väl ursäkta den dåliga kvalitén men jag orkade faktiskt inte hämta kameran så iPhone får duga ibland..

Efter det dök vi hem en stund, jag tog en Ipren och sov i typ en timme och när jag vaknade var huvudvärken borta och vi åkte in till stan för lite sista minuten-shopping samt julmatshandling. Var hemma vid typ fyra, och då började jag och mamma styra med att få upp granen och fixa till lite räkcocktails som vi skulle ha som fredagsmysmat till uppesittarkvällen. Har hängt i soffan hela kvällen sen halv åtta och det var skönt! Nu är det bara att invänta morgondagen, mycket spännande!

Kan förövrigt berätta att min julstämning är på topp nu, trots incidenter. Tror det var granen som gjorde det hela. Magisk inverkan har den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0