24 december - julafton

2011-12-24 @ 23:51:38
1. I'm drunk, I suppose
Pappas årliga julskämt: "Ni vet att det heter kulafton va? Jo det är säkert! Och kulmust. Det hette så förr. Det är för att det är så kul, och för att man hänger kulor i granen."

Har haft en jättebra julafton faktiskt, över förväntan! Haft en vacker gran och det har varit så julmysigt hela dagen. Diva och Mimmi-kissarna har sprungit runt och busat hela dagen med varandra. Har käkat alldeles för mycket julmat och har fått allt jag önskat mig utom ett par Jeffrey Campbell's då, men de är ju så pass dyra så jag klagar inte. Fått mycket annat bra istället - ny dammsugare och en sodastream hem till Blomstermåla, presentkort på Gina på 500 kr (nu kan jag alltså köpa mig en kavaj på rean, tjoho!), en extern hårddisk och nya Need for Speed: The Run. Så jag är nöjd! Var även ett par timmar hemma hos farmor med pappa och brorsan och käkade ännu mer mat och öppnade mina paket, och nu är alltså julafton över om ca 30 min. Har krypit ner i min onepiece och tagit bort lösögonfransarna och halvglor på tv med mami! Hoppas ni har haft en bra julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0