25 december - jag och Karate-Leif i ett nötskal under gymnasiet

2011-12-25 @ 23:22:11
1. I'm drunk, I suppose


Börjar gilla den här tidslinje-funktionen på Facebook, roligt att hitta gamla citat...:



Har precis hunnit logga in på datorn på svenskalektionen:

Johanna: Ae ska vi dra eller? Det här sög.
Jag: Aa. *loggar ut*



Sen gick vi troligtvis till cafeterian och köpte godis. Eller gick hem. Eller till stan. Eller till Kagg. Miss the times <3










Orginallappen: "Vi är i F2. / Ulla."
Baksidan:"Jag är hemma hos Bengt och spelar krocket."




Kommentarer
Postat av: leffeeeeee

ååååååååååh :') HAHAHAHHA, fyfan vilka fina minnen o tider o aa allt xD låter som mig "aaae" xD

2011-12-26 @ 17:15:59
Postat av: leffeeeeee

HAHAHA, "lite" godis som vanligt btw xD

2011-12-26 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0