25 december - ledsnast i Sverige

2011-12-25 @ 20:51:27
1. I'm drunk, I suppose
Fick idag reda på helt spontant att mannen åker tillbaka till Stockholm på obestämd tid, från och med tisdag. Jag som hade förberett mig på en återförening nu efter jul, men nähe.... Behöver jag nämna att min värld rasade samman? Gråtit som en idiot hela kvällen och jag är bara så förbannat ledsen, det kanske är nåt fel på mig men jag kan inte göra nåt åt det. Fanfanfan. Vad ska jag göra? All min lust till precis allting bara försvann. Jag vill varken fira nyår eller nåt. Jag vill bara stänga in mig och ... dö? Jag venne. #deprimeradtjej

Ska trycka i mig belgiska chokladsnäckor ikväll och imon ska jag tröstshoppa med mamma. Jag måste ju ha aspbergers eller adhd, nåt måste det ju fan va... Det kan ju inte vara normalt att vara sånhär? Vart går man för att få en diagnos? Seriöst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0