25 december - så. jävla. trött.

2011-12-25 @ 22:57:53
1. I'm drunk, I suppose
Tänkte att jag kanske skulle slänga upp ett litet inlägg om vad jag har gjort idag, nu när jag mår lite bättre.

Vaknade rätt tidigt och käkade lax och janson till frukost, med såndär lax-sås de visar på reklamen nu som man har i ugnen? Vi köpte den med mild tomat och örter, och fyfaaan så god den var! Rekommenderas starkt. Sen kämpade jag i en halvtimme med att försöka få igång Need for Speed men produktkoden vägrade fungera.... -.- Sen fick jag ge upp för tillfället, för då kom kusinen med familj och hämtade mig och så åkte vi ut till farmor för ännu mer julmat, lite julklappsöppning osv. Hade egentligen tänkt stanna där för jag hoppades på att jag kanske kunde fått träffa mannen ikväll då hans släkt bor en kvarts promenad från farmor, men han var på väg hemåt redan så det sket sig ju... Så tyckte att jag lika gärna kunde åka hem till mamma igen.

Och väl hemma nu så har jag ätit choklad tills jag mår illa och druckit världens största kopp med julmust. Och försökt få igång Need for Speed igen. Visade sig att jag misstagit ett "U" för ett "V", så nu har jag fått igång installationen, men börjar bli lite irriterad då den stått och tuggat i ungefär två timmar och fortfarande inte är klart, asså snälla liksom.... Hade ju tänkt hinna spela lite ikväll, men nu är jag så jävla trött i ögonen efter mitt "lilla" breakdown att jag nog inte pallar, tror jag. Ska upp "jättetidigt" imon för tänkte vara i stan redan till tio då det öppnar, har sett en jättefin inomhusjacka på Gina som jag känner att jag verkligen vill ha, + en annan tröja så jag hoppas ju på att det är rea på båda så jag kan fynda lite imon. Ska bli skönt med lite shopping, det behöver jag fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0