27 december - hard working hemmafru

2011-12-28 @ 00:13:54
1. I'm drunk, I suppose
Igår fick jag äntligen träffa min älskade man! ♥ Efter 11 dagar eller va det nu var, haha! Åh det var så mysigt, och så fick jag trängas med honom i min trånga säng! Wiie! Vaknade 11:00 idag av att klockan ringde, fixade till mig lite snabbt och drog in till stan jättesnabbt med mannen för att kolla om mina pengar kommit in vilket de inte gjort... Sen vinkade (pussade) jag hejdå till mannen som åkte till sin moster, och sen till Stockholm. Nu är han borta igen på okänd tid, hoppas som en liten gnu på att han kommer hem till nyår men eftersom han är världens sämsta planerare och föredrar att ta saker som det kommer och vara spontan så vet man ju aldrig hur det blir... Känns lite bättre att jag hunnit träffa honom innan han gav sig iväg igen, ialla fall!

Ungefär vid fyra ringde jag pappa och så körde han hem mig till Blomstermåla. Så nu ikväll har jag gjort allt för att hålla mig sysselsatt och slippa drabbas av panikångest/oro över att vara ensam, så först monterade jag min Sodastream. Sen packade jag upp min nya dammsugare och tänkte att jag skulle testa den, och sen slutade det med att jag städade hela lägenheten. Och fyfasen vad bra den var, kommer alltid vilja städa nu, vilket suuuuuuug den hade HAHA! Mattan har nog aldrig varit så ren.


Diva ser alltid ut som att hon fått nåt i rumpan på alla bilder... xD

Och efter att ha plockat iordning mannens kläder som alltid ligger utsprätta över hela rummet, diskat en disk på två tallrikar, alla bestick och i 10 glas så lagade jag göttig mat till mig själv vid 21:00 (köttfärs med paprika & chili-creme fraiche, tillsammans med gurka och majs i tacoskal) och kröp ner i mannens myskläder och har nu kollat på lite film med Divan. Blir till att sova relativt tidigt ikväll då jag ska iväg till Sofie och färga hennes hår imon. (kollade klockan NU och insåg att den var över tolv. Herregud. Jag kanske borde sova..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0