28 december - bra dag!

2011-12-28 @ 22:48:39
1. I'm drunk, I suppose
Pissväder idag. Bara regnat.... Träffade ialla fall upp Sofie i stan och sen åkte vi hem till henne och har kollat på Solsidan hela eftermiddagen/kvällen, ätit lite choklad och jag har fått så fina julklappar! Parfym med matchande duschcreme, presentkort på 150 kr på Kicks (BÄSTA, ska äntligen få köpa mig mitt efterlängtade nude-läppstift!) och sen en skojpresent - 10 små badankor i olika färger, HAHA! Ska lätt bada med dem nån dag :*

Stannade mycket senare än jag hade planerat, så jag har bara varit hemma i drygt en halvtimme och hunnit käka lite och installera mig framför tv'n där "Grabben i graven bredvid" går på TV4. Blir att bara ta det lugnt ikväll med katten och sova ut riktigt länge imon, då ska jag städa toaletten tänkte jag och kanske baka något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0