28 december - GAAAH

2011-12-28 @ 12:15:33
1. I'm drunk, I suppose
Har ju inte haft den bästa starten på morgonen. Till att börja med pratade jag alldeles för länge i telefon med mannen igår (förlåt pappa för räkningen) och somnade inte förrän halv fyra. Men det blev kortvarigt - precis när jag somnat så dunsade till som faan på balkongen, precis som att nån sparkat på den eller att typ en fågel flugit in på den... Blev ju såklart skiträdd och blev klarvaken så då tog det ännu längre tid innan jag somnade om.

Och nu på morgonen
har jag tjaffsat med mamma i telefon, och fick även reda på att hon låst min enda extratelefon som inte är operatöslåst.... OCH JAG HAR INGEN PUK-KOD ?! Alltså åh.

Måste hoppa in i duschen nu innan jag sticker med tåget. Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0