29 december - hemmafrugan

2011-12-29 @ 16:20:53
1. I'm drunk, I suppose
Önskar att jag hade haft en dold kamera i köksväggen imorse när följande incident inträffade: hade precis hällt upp mig ett glas juice, ett sånt där jättestor dessutom. Hade mackor i brödrosten. Ställde in juicepaketet i kylskåpet och hade precis vänt mig om och hade lyft mitt glas EN CENTIMETER från diskbänken då mackorna flyger upp ur brödrosten, och jag blev så jävla rädd! Slängde bokstavligen ut hela glaset över halva köket i rena förskräckelsen, åh suck.... Och trots att jag torkade så noga blev det ändå massa klibb. Så därför storstädar jag igen. Tänkte först bara torka golvet i köket, men sen ville jag ta hela lägenheten bara för doftens skull och då var jag ju tvungen att dammsuga innan och sen tog jag badrummet som jag inte hann häromdagen, så ja... Jag fördriver min tid ganska bra här hemma i Blomstermåla utan mannen. Imon ska jag dessutom tvätta mellan 10-13 innan jag åker till stan, så jag tömmer tvättkorgen helt för en gångs skull. Alltid nåt som inte får plats.

Nu ska jag tömma ut skurvattnet för jag får snart andningssvårigheter av all citrondoft känner jag, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0