30 december - MITT I NATTA'

2011-12-30 @ 01:13:40
1. I'm drunk, I suppose
Suttit i telefon med Linda i tre timmar nu, haha! Får även ryck på mitt internet då inget verkar vilja samarbeta med mig ikväll. Skitsegt verkligen, herregud hade jag haft en hamster kan jag lova att den hade sprungit igång mitt internet snabbare... Vi har pratat om allt möjligt, mest om nyår men även varit inne på olika nätshoppar och kollat allt från skor till korsetter och sexiga underkläder och diskuterat om en av modellerna var en man, hahahaha!

Jag borde ju egentligen gå och sova nu, ska upp vid halv tio imon och börja styra med tvätten, men jag har inte ro i kroppen än... Behöver nog höra av mig till mannen lite innan för att jag ska kunna slappna av och kunna somna. Nu har jag även hängt upp ett påslakan över fönstret, vi har bara persienn i köket och nu när jag är ensam så tycker jag inte om tanken på att nån utanför kanske ser mig sitta här all alone och försöker göra inbrott eller nåt, HAHA åh gud jag är så störd. Måste kontrollera dörren en gång till så den är låst sen.

Har det ganska bra ändå vill jag nog påstå. Klarar mig bättre än jag trodde att jag skulle göra faktiskt, har inte drabbats av nån panik eller ångest alls, och när jag kommit in på tankar som "shit, jag är verkligen ensam nu..." så börjar jag sätta igång och diska eller nåt så börjar jag tänka på annat. Detta är ganska stort för mig egentligen, jag har liksom aldrig gillat att vara ensam hemma och när jag var yngre så vågade jag aldrig vara ensam hemma typ, ringde alltid dit kompisar eller nåt så att jag nu sovit TVÅ HELA NÄTTER helt ensam är ganska så pretty jävla awesome! Tror mycket beror på katten. Känner mig inte ensam när jag vet att jag har en annan levande varelse här, haha har ju i och för sig silverfisk-äcklena på toaletten men jag vill inte riktigt räkna dem som sällskap...



Hahaaaaaaa <3 Natthumor. Ska glo tumblr nu i 3938783753 år innan jag somnar, HERRAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0