6 december - fjuttsnö

2011-12-06 @ 21:26:51
1. I'm drunk, I suppose
Blir så irriterad på att det inte kan sätta igång och DÖ-SNÖA riktigt brutalt så man får lite julfeeling innan december är helt över... Fast å andra sidan har jag inga riktiga vinterskor just nu ändå, så det kan väl vänta tills jag hunnit inhandla ett par. Men sen - då jävlar kan det få vräka ner!

På tal om vinterskor är jag lite tvekig till hur jag ska göra i år. Mina gamla från förra året var så slitna att jag glömde/lämnade dem på praktiken i våras, så just nu springer jag runt i sneakers alternativt mina overkneestövlar, men de behöver klackas om så jag vill inte ha dem mer just nu. Får väl köpa fula uggs när det ändå inte verkar komma nån snö, och sen fynda riktiga kängor på rean efter jul när snön troligtvis har anlänt, HAHA.



Såhär fjuttigt är det endast. Och snorhalt, dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0