6 december - snart dags att kirra nyårsblåsan

2011-12-06 @ 16:46:50
1. I'm drunk, I suppose

Börjar ju bli lite dags nu. Har satt ihop ett litet kollage åt er läsare med de fyra klännigarna som jag velar lite mellan. Som ni ser så står det alltså mellan svart eller kornblått, mot fluffig liten bakelse eller kort, tajt fodral. Drömskorna är ju då såklart ett par Jeffrey Campbell Lita Studs, men tyvärr så är ju inte plånboken lika stor som min vilja så skorna och den svart/blåa drömmen från Nelly lär ju troligtvis inte klickas hem såvida jag inte köper en Triss och råkar vinna ett par tusenlappar.

Den svarta fluffiga saken ser ju sjukt tråkig ut på bild kan jag erkänna, men den är helt annorlunda i butik. Kan ju förklara för er som inte sett den i butik än, att den har ett snirkligt mönster sytt i lite blank, svart tråd över livet innan själva kjolen liksom, så det ger nästan ett litet silverskimrande mönster när ljuset faller rätt. Tycker den är rätt tjusig som nyårsblåsa, men jag tycker ju om att vara fancy men praktisk på samma gång och hatar verkligen att ha massa kläder hängande i garderoben som man bara använt ett fåtal gånger, vilket då kan skapa problem med den klänningen då jag inte riktigt kan se mig själv strutta runt i den på typ krogen en vanlig fredag i framtiden... Vilket man skulle kunna göra med de två nedersta. OCH JAA, jag vet att jag säger emot mig själv lite nu när jag slängt upp en typ likadan fluffig som är ännu mer uppseendeväckande, men den är så jävla fin så den hade jag liksom lätt kunnat köpa ändå och nöjt mig med att ha hängandes i garderoben om jag nu hade haft cashen till det.

Såå... Vilken tycker ni jag ska köra på? Min personliga åsikt står nog mellan den svarta fluffiga och det blå fodralet. (ELLER DEN FLUFFIGA BLÅ FAST JAG INTE HAR RÅD). Åsikter tack, hjälp mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0