8 december - har man världens mysigaste kisse eller?

2011-12-08 @ 23:53:49
1. I'm drunk, I suppose


Älskade Fille-fetto. Ser ut som en liten gubbe med långa ögonbryn och mustasch. Han blev så glad nu ikväll när jag kom hem till mamma! Han låg och sov på sängen i mitt rum, och direkt när han såg att det var jag så började han jama skitmycket, och när jag satte mig ner i sängen så bokstavligen flög han upp och kastade sig i knät på mig och började böka runt och buffas på händerna så att jag skulle klappa honom. Sen låg vi och gosade jättelänge och han stökade runt och bäddade om sig hundra gånger innan han slutligen la sig på min arm med huvudet ingosat vid mitt. Där har vi sann kärlek!

Har haft en toppendag för övrigt! Åkte in till Hansa city och mötte upp Johanna och hennes Simon på modehuset, strosade runt i affärer lite och letade julklapp till Simon's bror. Sen gick vi bort till IKEA och fikade och letade lampsladdar och hittade påskhanddukar och Johanna ville ha en barnfilt med ögon på men den kastade Simon tillbaka i korgen där den låg, HAHA. Frös så sjukt mycket när jag väntade på bussen även om det bara var i ca 10 min. Var hemma hos mamma runt sextiden och nu ikväll har vi käkat raggmunkar och kollat på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" och käkat choklad. Mys!

Nu ska jag själv dra en film innan jag går och sover. Imorgon ska jag färga håret, och jag har ännu inte bestämt vad det blir för färg så det får väl bli en liten surprise I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0