23 juli - studentbilder

2011-07-23 @ 18:10:59
STUDENT 2011
Kom på att jag glömt att visa er mina studentbilder... Har bara några just nu, resten ligger på pappas dator men ska åka hem till honom någon dag nästa vecka och fixa över dem på en CD så jag kan få dem också.


HAHA fjantade mig massa här och stod med magen rakt ut och klappade på mina blommor och allt var det var.. Det var för övrigt så fucking jävla varmt här att jag trodde jag skulle dö, ville bara bort till flaket och VIND, hahaha!


Glad kvinna på flaket!


Hemma


Jag och mannen doing the flug-puss! Vi ser ut som flugor med snabelmun typ, HAHA asså sämst förklaring men jag hoppas ju ni fattar... Ehe. (and yä I like looking at my man när jag pussar på honom)


Hihi, ååh så töntigt glada! Christopher är så söt och skäggig, vill bara nypa honom i kinden! *nypnyp*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0