14 juni - anonyma idiotjävlar

2011-06-14 @ 09:15:27
1. I'm drunk, I suppose
Amene, aa. Känns ju gutt att bli tagen för en komplett idiot. Seriöst, vad fan tror du om mig? Är det nån som vet nåt om min pojkvän så är det nog fanimej jag hörredu. Att du dessutom tror du är anonym är ju bara skrattretande eftersom ditt ip-nummer loggas och jag med hjälp av det kan ta reda på vad du heter och vart du bor. Löjligt säger jag bara.

Och igår gick mitt favoritdiadem sönder. Fuuuuuck. Ska nog krypa ner här bredvid min varma, gosiga man som ligger under täcket och sussar sött. Gud vad jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: ellia

Anonyma människor bevisar bara att vissa tydligen måste leva på andras bekostnad för att själva känna att de existerar.



Stå på dig bruden

2011-06-14 @ 16:18:40
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0