19 juni - lever livet

2011-06-19 @ 01:21:42
1. I'm drunk, I suppose
En god köttbit tillsammans med potatisgratäng och bearnaisesås stod på matsedeln i Blomstermåla här idag. Jag börjar fan bli riktigt bra på att laga mat nu om jag får säga det själv! Dock är hemgjorda potatisklyftor nästan godare till bearnaisesås, men det åt vi igår. Det bästa efter studenten nu är att det blir massa mat över så man kan göra värsta lyxmaten utan att behöva lägga ut en halv fömögenhet. Blev till exempel skitmycket kött över som skulle grillats, och ikväll har jag även kalasat på mango och vattenmelon som jag tog med mig från farmor. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.

För övrigt känns mitt liv bara så jävla great just nu! Känns verkligen som en lättnad att veta att jag inte behöver gå tillbaka till skolan mer, även att jag inte har jobb. Kommer ju säkert tröttna efter sommaren på att bara gå hemma, men just nu är det vad jag verkligen behöver för att repa mig, sista tiden har verkligen varit kämpig på många olika sätt.

Menmen, ikväll njuter jag! Har en fin man och god mat. Fick för övrigt även reda på tidigare idag att Emmabodafestivalen inte erbjuder husvagnscampig i år! WHAAAT?!?!??! Fatta hur kämpigt allt blev plötsligt! Här har man varit bortskämd och van vid att man ska bo i husvagn där alla saker kommer vara torra, säkra och hyfsat varma oavsett väderlek och tid på dygnet - och nu ska man sova i tält?! I fyra fucking nätter! Kommer ju avlida fan. Hahahaha! Näämen det blir säkert jättebra, jag tycker tält är mysigt men att veta att det finns 9p248u4874 miljoner andra människor bara centimeter ifrån ens tältduk som knullar, super, spyr, äter och utför sina behov känns lite.. Uä. Känns som en bra idé att investera i ett par fina stövlar nu. Men det ska nog gå bra! Bara man har med sig silvertejp, så löser sig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0