19 juni - storstädning

2011-06-19 @ 15:09:41
1. I'm drunk, I suppose
Började med att jag tog intiativet till att byta sanden i kattens äckliga låda eftersom Christopher uppenbarligen har utvecklat nåt slags supersinne som gör att han inte känner när det luktar illa. Har nog i två dagar nu väntat på att han ska byta sanden men icke. Och när det började osa ut till datorn till och med så fick det vara nog.

Så när jag gjort det tyckte jag att golvet såg smutsigt ut, så tänkte våttorka det. Men eftersom det var kattsand var jag tvungen att dammsuga först. Och när jag våttorkat golvet störde jag mig på dammet på handfatet, så började torka det också. Och efter det tyckte jag att jag lika gärna kunde skura toaletten också. Slutade med en hel jävla storstädning av toaletten på grund av kattlådan.

Känner mig välförtjänt av lite Sims 2 nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0