21 juni - Amanda goes jättebebis

2011-06-21 @ 01:35:25
1. I'm drunk, I suppose
Har nu bestämt mig för att om jag får studiebidraget för juni nu också (vilket jag i och för sig inte tror, då det i min värld vore mest logiskt att när man tagit studenten så får man inga fler pengar från CSN, fast vad vet jag, de kanske tycker om att vara generösa?), så ska jag köpa mig en jumpsuit/onepiece/sparkdräkt för vuxna som tycker om att gosa till det, från Gina. Velat ha en skitlänge, och eftersom jag fick pengar i studentpresent från min kusin så vore det ju faktiskt kul om man kunde lägga dem på en rolig sak som verkligen består än att de går upp i rök på annat. Men det är bara om jag får studiebidraget den 30e, i annat fall måste jag nog tyvärr spara mina pengar till nödfall längre fram och till Emmabodafestivalen. Arbetslöshetens baksida - man får vända på varenda krona!

Så därför väntar jag nu spänt på att den sista dagen i månaden ska infalla! Wihoo! Frågan är vilken färg man ska välja då? Gaaaaad. I-landsproblem. Kommer typ bo i den, sova i den, gå till affären och köpa choklad i den, åka till snubbi i den, låta snubbi bo i den MED mig, osvosv....


Kan se mig själv med nöje lufsa omkring i denna. Föreslog idén för snubbi om att han kunde flytta in i min jättesparkdräkt, och han verkade på. Påminde mig även om när han och jag delade på mina mjukisbyxor när vi sov på stranden på Böda förra sommaren med ett gäng kompisar, fan vad roligt det var men kallt som fan! Och inget täcke hade vi typ, så jag och mannen fick för oss att vi skulle krypa in båda i mina mjukisar för att hålla värmen hahaha! Gick ju sådär, minns att hela min röv var utanför och att jag frös om den.. Hade behövt större byxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0