21 juni - just so in love

2011-06-21 @ 00:31:45
7. Lite bättre
Vill skriva nåt långt, vackert och romantiskt om hur fin min pojkvän är. Hur han och ingen annan kan få mitt hjärta att fladdra till bara sådär helt utan anledning, och ändå gå mig så fullständigt på nerverna ibland att jag har lust att high fiva honom med en stol rakt i fejjan. Hur han har kraften att göra mig fullständigt knäsvag av tre små enkla ord som vem som helst kan säga, och samtidigt kunna bryta ner mig så enkelt genom att säga något helt annat. Facineras av hur man kan avguda en annan människa så. Tror bara de som upplevt äkta kärlek förstår vad jag menar..

Vill bara säga att du är mitt allt hjärtat. Det finaste jag har, du är en underbar människa och du är min framtid! Älskar dig snubbidoo <3


Men älskling, du får gärna panta oftare så det inte blir ett likadant berg som det var senast... Kunde ju inte öppna skåpet bredvid sophinken ens, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0