27 juni - nobody likes the records that I play

2011-06-27 @ 12:48:08
1. I'm drunk, I suppose
Hallojken! Ursäkta min lilla ofrivilliga "bloggpaus", men det har varit full rulle med Blomstermåla-häng, midsommarfirande och bakisdagar så tiden har helt enkelt inte funnits. Sorry för det! Känns som att jag nu ska skriva av mig om vad jag gjorde på midsommar, så för att göra en längre historia lite kortare så kan jag börja med att säga att det var trevligt! Inte superduperkul, men helt okej trevligt! Absolut inget fel på den midsommaren, inte. Jag och älskling åkte upp till Köpingsvik på Öland med bl.a Linn, Malin och Pär där Sofie's föräldrar hade husvagn + tält. Men det är nog sista året jag var där på en midsommar faktiskt, känns som att jag har växt ifrån det där lite. Kanske är roligt om man är singel, men ser man det med andra ögon så är det faktiskt bara småtjejer, fjortisar och brudar yngre än -93, samt femtontusenmiljarder desperata killar som hoppas på ett ligg bakom ett tält. Bokstavligen. Så ne, nästa år får det bli på traditionellt sätt med gott käk, jordgubbar och lite dricka. (helst med mannen då men han älskar ju enorma folkmängder och att träffa nya människor så vi får väl se om jag lyckas)


Vacker bild på två salongsberusade från midsommar på toaletten på Klinta camping.

Idag ska jag till stan för att träffa min pingla på the almighty Corner. Vet man att jag ska till stan, så är det där ni hittar mig allra oftast - pommestallrikarna med vitlökssås är lätt Kalmars bästa både smak- och prismässigt, och... Aa det är därför Corner är så bra, HAHAHAH. XD

Kommentarer
Postat av: Choffe

Du lär ju få GÖRA DIG FÖRTJÄNT av en sådan midsommar nästa år isf ;)

2011-06-27 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0