29 juni (fast egentligen den 30e) - gameday

2011-06-30 @ 01:29:08
1. I'm drunk, I suppose
Har suttit hela dagen inomhus hos snubbiälsk <3, trots strålande solsken och tydligen ganska varmt. Älskar hur man kan sitta bredvid varandra vid varsin dator och spela en hel dag och båda är okej med det, haha! Ville bara berätta egentligen om hur AWESOME mitt hus på Sims blev nu inatt! Igår skickade jag min tonårssim (Theo Caliente) till univesitetet, ikväll blev han färdig och flyttade hem till mammsen igen. Dock har han numera flickvän, som jag givetvis även vill få in i huset också, och eftersom huset då var för litet fick det bli nybygge. Åhåhåhåå älskar att bygga hus i Sims, blev så nöjd! :D
(upptäckte nu att bilderna fick skitdålig kvalité, antar att det är pga kamerainställningarna i spelet men orkar inte gå in igen och ändra och ta nya bilder - ni ser ju ändå hur det ser ut haha!)


FIIINT?!

Fast jag såg nu att resten av bilderna var bajsdåliga, så lovar att uppdatera en annan dag om hur mitt fina hus ser ut haha! Brb / spela tills jag somnar av utmattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0