29 juni - what I love about you

2011-06-29 @ 00:51:23
1. I'm drunk, I suppose
Hittade en skojig lista hos Killercolours, trevligt tidsfördriv såhär på kvällskvisten.


Vilken bloggare skulle du vilja byta frisyr med?
- Gabriella! Långt, lockigt och snygg röd färg. Är det någons hår jag är avis på så är det nog hennes :(

Vems blogginlägg läser du allra först?
- Itsmellslikeemo aka Ellia, lätt. Hon ligger dessutom först bland blogg-bokmärkena så förutom den anledningen så är det även för att hennes blogg är en av mina favoriter.

Vem har snyggast stil?
- The Juicy Details, en av mina inspirationskällor rent stilmässigt måste jag nog säga. Rockigt men vuxet. Och det är nog tack vare denna bloggen som jag hittade tillbaka lite till rosa, haha!



En favoritbloggare som bor i ett annat land än du?

- Eftersom jag inte läser något annat än svenska bloggar så får det väl bli den enda jag kan komma på - Audrey Kitching. Läser den inte så ofta egentligen och hon uppdaterar lite dåligt, men ibland faller det mig in.

Vem verkar ha ett bra självförtroende?
- Kenza, ibland önskar jag att jag var henne hahahaha!

Om du skulle bli bästis med någon bloggare, vem skulle det vara?
- Detta är en ganska svår fråga egentligen. Men jag tänker svara HanaPee här, för hon verkar vara en sån jäkla skön tjej och jag tror vi skulle ha rätt kul ihop. Älskar verkligen hur hon bjuder på sig själv i bloggen!



Vem har det sötaste bloggnamnet?
- Becca Babycake!

Vem har båda fötterna på jorden?
- Egoina tycker jag verkar vara en sådan tjej.

Vem skulle du vilja shoppa med?
- Min kära vän Frida, en tur på fredag maybe? :*



Vem har du föjt sedan dag ett?
- Ingen tror jag, eller så tröttnade jag. Men säger White Trash of the Day bara för att jag tycker den bloggen borde nämnas!

Vem kan du relatera till, är mest lik dig?
- Känner på nåt sätt även här att Ellia borde nämnas, hon beskriver saker så jäkla klockrent och det känns som att vi är ganska lika (eller så är det bara rent önsketänkande från min sida för att jag tycker hon är en heftig tjej xD)



Vem har det finaste leendet?

- Rothbart, som för övrigt inte bara har ett fint leende utan är väldigt vacker i sig!

Vem skulle du vilja ha som syskon?
- Killen som har the Complete Truth, för då hade jag haft nån som lärt mig fotografera bättre.

Vem lär du dig alltid någonting av?
- Måste svara två bloggare här. Först Killercolours, eftersom hon lägger upp bra tutorials och tips om smink, har lärt mig massa genom den bloggen! Sen har vi Fröken Nål som är en gudinna på att fixa naglar!

Vem bloggar mest kreativt?
- Samma som ovan, sjukt kreativa bloggare båda två!

Jag taggar dessa: Alla, så feel free att kopiera och dela med er av era favoriter!


Kommentarer
Postat av: ellia

Nämen holy shit <3 hahah baby fan vad fint.

Nu blev jag superglad.



2011-07-03 @ 22:19:03
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0