30 juni - fast i facebookspel-träsket...

2011-06-30 @ 17:17:24
1. I'm drunk, I suppose
Någon gång under Farmville yran, när folk började skippa skolarbeten och vuxna smög sig in på Facebook gång på gång på jobbet för att checka till sina morötter osv, så lovade jag mig själv att jag aldrig skulle bli en sån tönt. En såndär facebook-tönt som mitt under samtal var tvungen att "bara kolla farmen".

- Men HELLOOO?! tänkte jag, vafan är detta? Rymmer grisarna annars eller? Kunde verkligen inte förstå hur man kunde fastna i ett sånt meningslöst spel.

Well... För några kvällar sen satt jag och mannen vid varsin dator, när han började gnälla om att han ville spela nåt nytt Facebook-spel. När han senare började tjata på mig om att jag bara skulle gå in och bli hans granne i Cityville, så tänkte jag att det kunde jag väl göra (tänkte ju liksom inte spela). Och nu sitter jag alltså här, stör mig på att min energi är slut så att jag inte kan få pengarna som mina affärer drar in, och att jag inte har pengar nog till att bygga större hyreshus.

Fööööck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0